Drukarnia Majorczyk

Druk cyfrowy

Zlecenia na przygotowanie materiałów reklamowych realizujemy z wykorzystaniem druku cyfrowego oraz offsetowego. Opcja pierwsza dedykowana jest klientom, którym zależy na przygotowaniu wysokiej jakości materiałów o niskim nakładzie i w dość krótkim czasie. Idealnie nadaje się do tworzenia plakatów, ulotek, teczek, katalogów, wizytówek czy folderów. To wybór odpowiedni także dla każdego, kto poszukuje dobrego stosunku jakości do ceny: druk cyfrowy jest chętnie wybierany ze względów ekonomicznych. Na tym zalety takiego rozwiązania się oczywiście nie kończą. Sprawdź, czy ta metoda okaże się odpowiednia do przygotowania materiałów reklamowych, które wzbudzą zainteresowanie wśród Twoich odbiorców.

Druk cyfrowy 
– czym się charakteryzuje?

To metoda druku płaskiego, która do nakładania kolorów na papier wykorzystuje laser lub atrament. W przeciwieństwie do offsetu nie ma tu konieczności przygotowania specjalnej matrycy – grafika nakładana jest bezpośrednio, a zatem bez użycia specjalnej formy. Materiały przekazywane są do urządzenia w sposób cyfrowy, czyli w postaci danych komputerowych. Dzięki czemu wprowadzanie poprawek do projektu możliwe jest nawet krótko przed rozpoczęciem realizacji. Przygotowanie materiałów reklamowych przebiega szybko i sprawnie, jest też stosunkowo niedrogie. Co więcej, praca odbywa się “od ręki”, bez konieczności długiego oczekiwania na wykończenie materiałów reklamowych. Jeśli chodzi o jakość, nie odbiega ona od offsetu: w druku cyfrowym kolory oraz szczegóły mogą zostać odwzorowane dokładnie tak, jak zostało to założone. Nie ma też konieczności przygotowywania próbki – po wyjściu już pierwszej kopii mamy pewność, że projekt został przedstawiony dokładnie tak, jak na nośniku cyfrowym, także jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów.

Dlaczego druk cyfrowy to rozwiązanie dla Ciebie?

Prowadzisz małą firmę, której potrzebna jest dobra promocja z wykorzystaniem materiałów reklamowych? A może chcesz zapoznać odbiorców z nowym produktem bądź niedostępną wcześniej usługą przy użyciu spersonalizowanych narzędzi reklamy? Wykorzystaj potencjał tkwiący w druku cyfrowym, jeśli nakład ma być niewielki lub zależy Ci na szybkiej realizacji zlecenia. Przygotujemy materiały od razu po otrzymaniu danych cyfrowych – faza przedprodukcyjna trwa kilka chwil. Jeśli w trakcie okaże się, że do projektu wkradł się błąd, nie musisz martwić się efektem: w każdej chwili możemy wprowadzić do niego poprawki, aby rezultat był jak najbardziej zadowalający. Zmienne dane na każdej odbitce? To również żaden problem: możliwość personalizacji jest w tym przypadku naprawdę szeroka.

Nie jest więc przesadą stwierdzenie, że materiały przygotowywane metodą cyfrową przygotowujemy błyskawicznie. Co więcej, nakład może wynieść dokładnie 1 sztukę. Taka realizacja zlecenia nie byłaby opłacalna przy offsecie, w tym przypadku jednak zyskujemy zdecydowanie większy potencjał druku. Niskie nakłady wysokiej jakości nadają się do spersonalizowania. Każdy egzemplarz można urozmaicić w dowolnie wybrany przez siebie sposób, pozyskując druk o indywidualnych cechach. Nadawania nietypowych cech materiałom reklamowym jest bardzo chętnie stosowaną metodą tworzenia różnego rodzaju plakatów, folderów, broszur czy etykiet. Dzięki takiemu rozwiązaniu można dotrzeć do grupy konsumentów zainteresowanych konkretnym produktem bądź usługą, uatrakcyjnić przekaz, a dodatkowo sprawić, że trafi do odbiorców dokładnie w takiej formie, jakiej oczekujesz.

Materiały reklamowe przygotowywane cyfrowo można poddać dalszej obróbce introligatorskiej. Bardzo często klienci decydują się na pokrywanie papieru folią bądź lakierem UV. W naszej drukarni umożliwiamy zastosowanie takich i innych uszlachetnień, a także tworzenie grafik na różnych rodzajach papieru. Warto dzielić się z nami swoimi pomysłami na materiały reklamowe. Wiele opcji wydaje się niemożliwych do zrealizowania na poziomie projektowania ulotek, katalogów czy plakatów, po czym okazuje się, że wystarczy podpowiedź fachowca, aby stworzyć wyjątkową identyfikację wizualną marki.

To jednak wciąż nie koniec zalet. Druk cyfrowy dobrze odwzorowuje kolory w przypadku fotografii, istnieje zatem możliwość przygotowania materiałów reklamowych z wykorzystaniem zdjęć poddanych wcześniej obróbce. Jest też odpowiedni do sporządzania materiałów tekstowych, na przykład instrukcji, broszur, katalogów czy folderów. To odpowiedni wybór dla każdego, kto chce pozyskać zainteresowanie podczas konferencji, prezentacji produktu czy spotkania biznesowego. Dysponowanie materiałami wysokiej jakości, a zatem czytelnych, estetycznie wykonanych i atrakcyjnych pod względem wizualnym to ogromny walor, na który konsumenci z pewnością zwrócą uwagę. Jeśli więc myślisz o stworzeniu eleganckich wizytówek czy bogato ilustrowanych katalogów, zdecyduj się na druk cyfrowy.

Kiedy lepiej zrezygnować z druku cyfrowego?

Nie ma idealnej metody druku, która sprawdzi się w przypadku każdego projektu. Nie inaczej jest w tym przypadku. Metodę cyfrową odradzamy klientom, którzy są zainteresowani tworzeniem materiałów reklamowych w dużym nakładzie – będzie to inwestycja nieopłacalna. W takim przypadku lepiej zdecydować się na przykład na offset. Istnieją również drobne różnice w jakości: widoczne są minimalne różnice, szczególnie w przypadku przygotowywania tzw. apli, czyli dużych powierzchni zapełnionych jednym kolorem, pełniących rolę tła, jak na przykład w przypadku plakatów. Przygotowanie materiałów tego typu może okazać się utrudnione, a projekt może nie spełnić pokładanych w nim oczekiwań. Dodatkowym ograniczeniem jest fakt, że druk cyfrowy jest w stanie odwzorować kolory CMYK, natomiast nie nadaje się do przygotowania materiałów reklamowych z wykorzystaniem palety Pantone (co natomiast jest możliwe przy offsecie).

Drukarnia Majorczyk - materiały reklamowe w doskonałej jakości

Jeśli zależy Ci na wykonaniu materiałów reklamowych w naprawdę dobrej jakości mimo niskiego nakładu, zdecyduj się na druk cyfrowy. Różni się od offsetu tym, że do nakładania farb używa się nośników laserowych. Materiały przygotowane zostają szybciej i sprawniej, a do tego można je spersonalizować. Wszystkie wcześniej opisane zalety tej metody docenisz, gdy zdecydujesz się na realizację projektu w naszej drukarni. Zachęcamy do kontaktu – wystarczy przesłać nam gotowy projekt i zamówić konkretny rodzaj materiałów odpowiednich do promocji wybranego typu produktu bądź usługi.

Nie wiesz, czy druk cyfrowy będzie dla Ciebie odpowiedni? Zawsze możesz skorzystać z naszej podpowiedzi. Doradzimy Ci, którą metodę wybrać oraz jak przygotować projekt, aby został odwzorowany na papierze tak, jak tego oczekujesz. Martwisz się, że do projektu wkradł się błąd? Pozostajemy elastyczni, tak jak stosowana przez nas metoda druku. Zmiany wprowadzimy natychmiast po zgłoszeniu. Jeśli szukasz solidnego wsparcia w tym zakresie, jeszcze dziś ustal z nami szczegóły współpracy: przygotujemy dla Ciebie materiały reklamowe – dzięki atrakcyjnej formie pozwolą zdobyć zainteresowanie odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.

Lokalizacja

ul. Kawiary 54
62-200 Gniezno, Polska

Zadzwoń

+48 501 552 431

Sledź nas

Polub nas i bądź na bieżąco
z aktualnymi promocjami!